joi, 25 noiembrie 2010

Un vis imposibil. Nimic nu e imposibil

Cu totii avem vise marete.. Toti am vrea sa obtinem/vedem/facem ceva. Iti poti indeplini orice dorinta, atata timp cata iti este permis.. Unii sceptici vor spune ca vor sa calatoreasca in timp. Eu le voi spune "Succes". Adevarat, in ziua de azi inca nu poti face chestia asta.. (oare). Dar cand tehnologia noastra va evolua ceva mai mult.. va fi posibil.. "Ok da eu vreau sa mi se indeplineasca visul asta in viata asta.." La fel as zice: "Succes!". Apuca-te si construieste o metoda de a calatori in timp.. Crezi ca nu poti ?! Ba da.. Dar nu ai cunostiinta necesara ptr a putea.. As fi vrut sa vina cineva cu un exemplu de, nu poti sa faci ceva.. Eu unul continui sa cred ca nu exista termenul de "a nu putea". Cel putin nu atata timp cat teoria "nimic nu e imposibil" sta in picioare, si va sta in continuarea mult si bine.. Mai sunt unele cazuri cand incerci sa manipulezi o persoana.. Aici ai putea si nu ai putea.. Poate tu crezi asta, crezi ca o faci, crezi ca poti.. Dar mai gandeste-te si la varianta "daca eu incerc sa fac asta si el/ea stie deja? daca doar sunt lasat sa imi fac jocul?" Asteapta-te la asta. Sunt unele cazuri care in care vrei sa afli o informatie de la cineva, fara sa "ranesti" acea persoana si recurgi la o solutie gresita.. Tu poate nu vrei sa crezi, dar e posibil ca acea persoana sa stie deja cursul evenimentelor si asteapta doar sa ii spui.. Acea persoana nu se va supara niciodata pe tine daca ii vei spune adevarul.. Si de obicei se intampla la persoanele care te cunosc foarte bine.. Cand o persoana ajunge sa te cunoasca foarte bine, e ca si cand ti-ai incredinta viata in mainile cuiva, iar acel cineva te poate distruge sau te poate proteja.. Oare ce vei face !? Vei incerca distrugerea sau protejarea ? Obtii raspunsul la intrebarea asta in functie de gravitatia situatiei si nu in ultimul rand, in functie de controlul tau asupra mintii..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu