marți, 30 august 2011

Gone from a place called "home"

      In viata asta se intampla ca la un moment dat sa dai si peste greutati asa cum toata lumea stie de altfel. Se pare ca la mine a venit aceea vreme cand nu m-am asteptat. Supus unor frustari groaznice, am fost fortat sa i-au niste masuri drastice din pacate.. Sti metafora "ia-ti viata in piept" ? Sunt convins ca da. Ei bine se intampla ca a venit vremea sa fac acest pas in lumea asta cruda. Dar ca orice luptator, nu ma voi da batut aici si nu voi renunta nici o clipa la visele mele, cel putin pana nu le voi indeplini. Visul meu maret ? Ei bine, ca orice om imi doresc sa nu duc lipsa de nimic, sa nu ajung niciodata sa spun "nu am". Sunt doua cuvinte pe care pe mine ma scot din sandale. Nu ca as purta acum dar fie :)).
     Anyway, ce vreau eu sa ating, nu este imposibil, dar destul de greu. Si totusi ma gandesc la cat de frumos si usor suna: sa ma mut cu iubita mea, la casuta noastra si sa ne facem viata singurei. Ar fi cel mai frumos lucru pe care mi sar intampla in viata mea si sunt convins ca va venii o vreme cand voi mai citi acest topic si imi voi aminti cu drag. Pana atunci, tot ce pot sa fac e sa sper ... nu, sa cred ca va fi bine.. si avand pe cineva drag langa mine, sunt convins ca voi putea muta si muntii din loc, oricat de imposibil ar suna.. Vom reusii, impreuna vom trece peste tot si toate, la bine si la greu, peste mari si tari si asa mai departe .. :P

Untill next time !

Un comentariu:

  1. am auzit si eu ca ai plecat . cand te intorci ? poate lasam totu la o parte :) si iesim la o bere ( :)) ) . acum serios . Succes in ce tiai propus acolo . mai vii pe aici nu ?

    RăspundețiȘtergere