duminică, 6 februarie 2011

Human mind. An example

    O minte se schimba dupa voia si placu fiecaruia. Am intalnit diferite cazuri, personalitati, comportamente etc. si nici una nu e la fel.. Doar semana intre ele. Ce ma intriga pe mine este faptul ca iti poti modela mintea dupa placu tau. Tot ce iti trebuie e putin exercitiu si ceva vointa, apoi vei ajunge la un stadiu in care mintea ta va putea intelege orice lucru. Bineinteles asta depinde de fiecare om.
     Tot ce trebuie sa faci e sa vrei si vei putea atinge orice performanta cu putin lucru.. Intalnesc zilnic persoane care imi relateaza intamplari din trecutu lor si imi cer sfaturi. Ok nici o problema, le ajut cu cea mai mare placere. Dar intrebarea mea este: Daca tot imi ceri sfaturi, le asculti esti de acord cu ele, realizezi ca cea ce te sfatuiesc este un lucru bun, asta ajungi sa vrei sa faci, dar instinctiv faci altceva, la ce imi mai ceri ?! Eu numesc asta o eroare a creierului. Tu sti foarte bine teoria dintre bine si rau, dar instinctiv, asa cum toti suntem facuti, simtim nevoia de a explora orice. Fie ca e gand, mediu, spatiu, timp, cultura, etc. toti avem asta in comun. Dupa parerea mea, este al 2lea instinct dupa supravietuire, pe care toata populatia globala o are in comun. Sub o alta forma, mintiile noastre sunt conectate intr-un fel.
      Multora dintre noi li se intampla sa aibe un vis despre cineva sau ceva si sa se adevereasca. Nu este un lucru anormal sau iesit din comun. Parerea mea despre asta este ca atat timp cat toti suntem conectati printr-un gand, de ce nu sar putea face si o anomalie de genu ?! Este cat se poate de normal. Ganditi-va, spre exemplu, la o masinuta cu telecomanda. Atunci cand vrei sa virezi stanga / dreapta, pna sa ii dai aceasta comanda, o gandesti, apoi o executi. Acelasi principiu se poate aplica si in cazul de mai devreme. Un gand ne desparte. Daca cineva viseaza o intamplare care ar putea fi adevarata pentru cineva, iar unele persoane au acest dar, o legatura se formeaza intre cei 2.
       Acea legatura este visul, previziunea etc. pe scurt un gand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu