miercuri, 22 septembrie 2010

Love , or not !

   Am citit pe diverse site-uri tot felul de marturisiri ale “iubirii” exagerate partenerului sau partenerei.. nu cred ca sunt singurul care sustine ca daca iubesti cu adevarat nu ai nevoie de poeme, hi5, sau mai stiu eu ce modalitati de expunere de genul.. 
  Am avut proasta ocazie de a fi martor unei intamplari triste.. Este vorba de un cuplu care se presupunea ca au o iubire intre ei nemaivazuta.. Eu am fost mai sceptic in privinta relatiei avand in vedere ca baiatul imi era prieten.. dar nu am vrut nici sa ma bag in viata lor si sa risc sa fiu acuzat de despartirea lor.. oricum.. omul avea un local propriu.. deci financiar era bine la punct.. nu era din acela de bani gata caruia ii dadea ta-su si ma-sa masini sau mai stiu eu ce.. nu.. impreuna cu tatal lui a deschis local si a fost lasat pe mana lui urmand ca el sa se descurce singur.. descurcaret fiind a reusit.. pana intr-o zi cand a dat criza financiara si peste el.. si ca sa vezi.. odata cu criza, a dat faliment..  2 zile a stat suparat pe tema asta.. dezamagit, statea si se gandea cum sa rezolve problema.. 
  La un moment dat suna asa zis-a iubita a lui.. Se intalnesc.. si bineinteles a intervenit intrebarea: ce ai dragul meu de ce esti suparat?  Acesta i-a explicat tot asa cum se face normal intr-o relatie.. Ea se panicase.. CE? CUM? VAI PAI CE FACEM ACUMA? DE UNDE MAI VIN BANII? Eu unul consider ca ar fi meritat putina consolare si apoi ganditul la ce va urma de facut..
  Nu exagerez.. A 2a zi tipa respectiva il suna si ii spune: Iarta-ma ca fac asta prin telefon dar numai am rabdare.. Vreau sa ne despartim pentru ca nu imi placi cand nu esti stabil financiar..
  Pe scurt toata lumea isi da seama ce inseamna..
  Totusi in acel an de relatie falsa.. nimeni nu si-a dat seama ca totul depindea de situatia lui finaciara..

  Am spus toate astea doar pentru a avea grija in cine va incredintati.. Nu vreau sa fiu misogin.. e doar o intamplare care putea sa aibe si roluri inverse.. Nu tot ce se gaseste pe hi5 sau tot ce te agata pe strada sau agati inseamna “dragostea de mult asteptata”.. Nu! Se fac greseli.. n-ai de unde sa sti sau cum sa iti dai seama.. 
  Poti la fel de simplu sa primesti din partea partenerului foarte multe giugiuleli gen: vai ce dor imi e de tine sau cat de mult te iubesc eu..  Pentru mine sunt doar niste vorbe.. faptele spun tot.. 
  Cine te iubeste cu adevarat, nu iti da nici un motiv de indoiala.. va fi acolo langa tine cand vei avea nevoie.. chiar si cand nu vei avea.. te va sprijini macar moral.. ar lasa orice treaba, joaca, intalnire cu prietenii pentru tine.. dar nu in ultimul rand.. 
Cine te iubeste cu adevarat, va fi pregatit sa moara pentru tine !

Un comentariu: